Archives for March 2020

Wangi-wangian meredakan emosi

Aku ini orang yang jenis cepat gelabah. Kalau ada sesuatu perkara yang buat aku rasa cemas, aku akan cepat jadi tak keruan. Mulalah buat satu-satu perkara tu ada saja yang tak kena. Benda ini mungkin dengar macam kelakar kalau orang yang tak biasa atau memang takde perasaan macam ini. Bagi aku ini memang salah satu…

Read More

Jangan buat 3 perkara ini bila nak gunakan minyak wangi

Hari ini aku nak kongsikan sikit pengalaman aku sepanjang guna minyak wangi. Ramai orang suka pakai minyak wangi dan ramai orang yang suka orang lain pakai minyak wangi. Tapi kadang-kadang kita tak sedar masa kita gunakan itu kita ada buat perkara-perkara yang tak sepatutnya kita buat. Kira kalau boleh janganlah buat 3 perkara ini bila…

Read More

3 langkah berkesan hilangkan bau dan wangikan kereta balik

Kebanyakan orang selalunya memang ada masalah kereta berbau kan. Benda ini selalunya jadi tak kira dekat orang yang dah berkeluarga ataupun masih bujang. Lelaki ke perempuan ke mesti ada masalah ini. Sebenarnya bergantung kepada macam mana kau jaga kereta tu. Sebab sikap ini mencerminkan peribadi. So kalau memang sampai tahap berbau tu kau kenalah buat…

Read More

Badan berbau, lelaki ini ditinggalkan kekasih hati

Dulu ada seorang budak lelaki. Dia ini memang tak suka pakai minyak wangi. Tak tahulah kenapa. Bila tanya kat dia, takde alasan yang dia bagi tu yang boleh dianggap munasabah. Orang kata setakat bagi alasan main-main. Masalahnya kalau dia tak pakai minyak wangi tu tak menggangu orang lain takpe. Tapi disebabkan dia ada masalah bau…

Read More