Archives for March 2020

Semburan minyak wangi yang memberikan kesan terbaik

Aku sempat baca beberapa artikel berkaitan cara terbaik menggunakan minyak wangi. Kalau diikutkan memang banyak teori yang diceritakan. Lain orang lain cara. Aku sendiri pernah cuba beberapa teknik sebelum ini. Ada yang menjadi dan tahan lama bau yang telah di semburkan dan ada yang 2-3 jam pakai dah hilang bau minyak wangi tu. Segarkan badan…

Read More

Minyak wangi sebagai pemikat hati suami

Menjadi seorang isteri yang solehah, mesti kena pandai pikat hati suami. Ada sesetengah isteri zaman sekarang ini kurang mengambil berat tentang hal ini. Bukanlah nak kata tak cintakan suami, sayang tu tetap sayang. Cuma mungkin terlepas pandang. Yelah kan, masing-masing sibuk dengan kerjaya yang nak kena diurus. Kadang-kala terlepas pandang Sampai kan terlupa nak berhias-hias…

Read More

Kenapa perlu pakai minyak wangi dirumah

First sekali artikel ini aku rasa sesuai untuk yang dah berkahwin. Mungkin nampak macam kelakar, kenapa kena pakai minyak wangi dalam rumah pula kan. Lagipun isteri tu dah jadi halal pun sebagai pasangan hidup. Biasanya nak kena wangi-wangi ini masa bercinta sebelum kahwin je. Dah kahwin belasah je busuk pun takde hal. Sentiasa berusaha beri…

Read More

Tips cara simpan minyak wangi di rumah

Aku sekarang ini tengah plan nak beli 1 minyak wangi setiap bulan. Aku memang suka bau minyak wangi sebab tu aku rasa macam nak adakan satu koleksi minyak wangi sendiri kat rumah. Aku tanya isteri aku haritu dan dia pun dah setuju nak support aku. Lepas itu aku terfikir, ada satu minyak wangi mungkin tak…

Read More

Minyak wangi misteri dalam novel cinta

Dulu masa sekolah rendah aku suka baca novel cinta. Walaupun masih budak-budak tapi aku tak tau kenapa aku minat sangat bila dapat baca novel cinta masa itu. Aku tak pernah lah pula beli. Yelah sebab budak lagi mana ada duit. Kalau minta dengan mama papa nak beli novel memang orang tua aku jadi pelik. Apa…

Read More