Archives for July 2021

Dugaan yang tak berkesudahan

Hari ni aku diberi peluang untuk sharing dengan kawan-kawan yang meniaga sesama dengan aku. Aku perhati je muka sorang-sorang dalam zoom tadi. Memang ketara nampak yang masing-masing pun mental tengah koyak sekarang ni. Mau nya tak koyak. Dah lah kena duduk rumah dah sebulan lebih. Lepas tu kes jangkitan makin naik, takde tanda-tanda nak turun….

Read More