sabrijati

TIPS MEMILIH PAKAIAN TERPAKAI (BUNDLE)

“Alamak, esok pagi ada meeting lah. Baju kemeja putih time ni pulak boleh hilang. Sekarang dah pukul 10 malam. Mana nak cari baju malam-malam buta macam ni. Aduh, peningnya kepala… “ Mesti ramai yang pernah alami situasi macam ni kan. Saya pun tak terkecuali. Waktu-waktu kecemasan macam ni mesti ada sesuatu yang kita perlu nak…

Read More

Dihina Mertua Kerana Menumpang Rumahnya

Kasmadi seorang pemuda bandar. Beliau bekerja sebagai seorang cikgu tadika. Beliau berkenalan dengan seorang jururawat bernama Jenna. Perhubungan mereka menjadi serius dan mereka memutuskan untuk melangsungkan majlis perkahwinan. Tinggal Bersama Mertua Kasmadi belum memiliki rumah sendiri kerana belum mampu. Pendapatan beliau sebagai guru tadika cukup makan sahaja. Jenna memberi cadangan supaya mereka menumpang di rumah…

Read More