Kasih dan sayang sampai ke syurga

adult-baby-beautiful-child

Tak kisah lah walaupun mak dan ayah dah bercerai, tapi sebagai anak-anak hubungan darah tu takkan terpisah sampai bila-bila. Apa yang pernah dilalui dulu, semua tu kisah silam yang dah pun terjadi.

Takde siapa yang boleh menghalang takdir. Apa saja suratan yang dah berlaku dalam hidup, itu semua rahsia yang Maha Esa. Kita sebagai hamba takkan boleh nak tahu apa yang akan jadi kat masa depan kita nanti.

Anak bertanggungjawab membahagiakan kedua ibu ayah dan bagi kasih sayang yang tak berbelah bagi kepada mereka berdua. Terpisah dalam kehidupan seharian, tapi tanpa mereka kita takkan berada dalam dunia yang indah ni.

Gembirakanlah mereka selagi kesempatan masih ada. Berbakti lah walaupun hidup kita dalam kesusahan. Sebab keberkatan hidup terletak pada redha mereka berdua. Sampai nanti kita bersama di alam sana semula.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Reader Interactions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge