Selamat datang ke laman Sabrijati.com, saya Sabri, berkongsi tips kehidupan dan peluang untuk menambah baik gaya hidup anda dengan mengusahakan perniagaan secara berkumpulan.

Kisah Yang Jarang Didendang

Umum
sabrijati

Kembalikan diri kau yang dulu

Sebenarnya macam ini. Aku minta maaf kalau kau rasa macam aku ni abaikan kau. Sumpah takde niat pun aku sesaja nak buat tak tau pasal kau. Aku memang ambil tau pasal perkembangan kau. Cuma mungkin

Baca Artikel Penuh »
Umum
sabrijati

Bayar hutang bila dah berjanji

Bila berjanji kena lah tepati janji itu. Jangan jadi manusia yang suka ambil mudah bila dah berjanji dengan orang. Kesian dengan orang yang kita dah janji itu. Mungkir janji memang tak gentle la bro. Kredibiliti

Baca Artikel Penuh »
Umum
sabrijati

Bila dah mula tak percaya

Hidup sebagai berpasangan ini mesti kena ada sikap saling percaya antara satu sama lain. Macam mana kalau kita nak bersama selalu andai kata dalam diri selalu banyak perasaan curiga. Cemburu tak tentu pasal. Apa saja

Baca Artikel Penuh »

Membantu kehidupan keluarga anda

Salah satu aktiviti harian Sabri adalah untuk membantu seisi keluarga mendapat kehidupan yang lebih baik dengan sumber air bersih, udara segar dan rehat yang baik.

apa yang sabri tawarkan

Perkhidmatan Terbaik Untuk Anda

Khidmat Nasihat

Sebelum anda mendapatkan apa-apa produk atau perkhimatan daripada Sabri, saya akan terangkan dengan lebih mendalam sebelum segala urusniaga dijalankan.

Hadiah Menarik

Anda bukan sahaja akan menerima produk yang berkualiti tinggi, Sabri turut menyediakan hadiah istimewa untuk pelanggan yang bertuah

Khidmat Sokongan

Andai anda mempunyai masalah selepas mendapatkan produk atau perkhidmatan daripada Sabri, usah khuatir, anda hanya perlu hubungi Sabri untuk apa-apa masalah yang mungkin muncul selepas itu.